20-09-2010

proDINGieus 1-2-3


Twee weken geleden kwamen de 23 dingen in mijn leven


Ik ben er altijd voor te porren om iets nieuws te leren, dus ik ging direct aan de slag.
Een naam: PRODIGIEUS was zo bedacht, want is het niet
OPVALLEND - VERBAZINGWEKKEND - WONDERLIJK
FENOMENAAL - MIRACULEUS - WONDERBAARLIJK
BEVREEMDEND - CURIEUS - OPZIENBAREND
VERBIJSTEREND 
wat je allemaal op het Web tegen kunt komen?

En ja ik houd van ontwerpen, fotograferen, dus appeltje eitje?
Nou ook voor mij is dit allemaal nieuw en ik heb flink moeten zoeken en proberen om mijn blog er zo uit te laten zien.
Zwart en wit de kleuren van mijn leven, niet altijd gemakkelijk.
Roze kwam er twee jaar geleden zomaar bij, de Pink Ribbon link zegt voldoende

Daarna de vraag wat weet je van Web 2.0?
Eh? Weet ik daar iets van?
Na even lezen : Oh eigenlijk ben ik daar ongemerkt al behoorlijk mee bezig.
Allereerst beantwoord ik vragen op www.ibi.bibliotheek.nl dat is een community
Op het forum van een patienten vereniging stel of beantwoord ik geregeld een vraag
Ik chat met mensen die ik ken.
Getwitterd heb ik nog nooit. Zie ik tot op heden het nut ook nog niet van in, maar begrijp na de presentatie dat ik daar echt aan moet geloven, ha.

Met plaatjes ben ik altijd bezig, mijn eigen foto's en met het ontwerpen van kaarten.
Soms mag ik ook iets voor de bibliotheek maken zoals een kleurplaat of een poster.
Helaas gebeurt dat niet vaak.

You tube bezoek ik wel maar verder?
En google maps en streetview, ja hoe kom ik anders in Winsum, zeg!!!


Vandaag de eerste drie dingen, morgen verder.......

4 opmerkingen:

Unknown zei

Dat komt vast wel goed met je. Er valt genoeg voor je te halen.
En Twitter, nee een mens met jouw instelling komt daar inderdaad niet onderuit.

prodigieus zei

Ha ha
denk t niet he?

practical joke zei

We hebben nog een paar weken de tijd om ons daar op te storten en na het verhaal van vanmorgen begint ook dat interessant te klinken. Dus wie weet.

prodigieus zei

Ik ga Twitteren hoor, echt.

Alleen zal ik mijn partner dan ook achter zijn laptop laten zitten?
Spreekt hij me ook nog eens.

Er wordt nl nu wel gekeken.....