24-09-2010

contact

Tijdens de presentatie is gezegd als je je blog hebt gemaakt: ga rondkijken en reageren, volg de blogs van je collega's


Officieel ben ik nu 5 dagen aan het bloggen
Ik heb me bij veel collega's aangemeld als volger,geef reacties
ik plaats berichten, plaatjes end.

Toch reageert er nog  nauwelijks iemand, dat vind ik erg jammer, want ik wil graag weten hoe jullie tegen mijn blog aankijken.


via deze link http://www.digitalearchivaris.nl/2010/08/reageer.html (met dank aan Edo) vind je een artikel over het nut van reageren. Ik vond het verhelderend
Naar aanleiding daarvan heb ik direct gereageerd.


 Ook nog even bij MijnsInziens geweest en daar gepost ( ook daar een reactie op)

Cool!!

7 opmerkingen:

Marleen zei

Jeetje Bernadette,
Wat ben jij fanatiek.Heb nog niet gereageerd want ik moest nog even uitzoeken hoe dat moest. 't ziet er allemaal prachtig uit.Ik denk dat ik nog wel even op stoom moet komen voordat ik zover ben.
Groetjes Marleen

prodigieus zei

Dank je voor je reactie!!

En dat klopt natuurlijk ook, iedereen moet "hoe en wat van een blog" ontdekken.

En een beetje fanatiek ben ik wel he?
Maar ik vind het echt zo leuk!!

Unknown zei

Hoop voor je dat er meer mensen gaan reageren.
Je blog is meer dan de moeite waard qua schoonheid maar zeker ook dankzij alle waardevolle tips.

lemina zei

Ja het is een mooie blog ja schrik van dat kan ik niet hoef er dus niet aan tebeginnen maar ja ze moedig je zo aan van kom op jij ook een hele mooie blog pagina moeten wij maar eens zien teverbeteren pluim pluim pluim

prodigieus zei

Dank je wel Lemina voor de complimenten.

Unknown zei

Zie je dat het werkt ;-)
Iedereen is nog zo vers.

prodigieus zei

Ja het werkt wel.
Maar verderop in dit blog legt iemand uit waarom zij iig niet kijkt en leest