20-09-2010

proDINGieus 0

De presentatie:

De bibliotheek vol medewerkers verenigd voor de aftrap van 23 dingen.


Het begin was voor Truus en mij geweldig herkenbaar, want wij geven computerles aan senioren en kunnen erg veel anekdotes vertellen over  "toetsenborden zonder e", "bestand, bestand, ik heb geen bestand" etc
(Het filmpje van Onno Innemee was ook een van mijn favorieten om op mijn blog te plaatsen)

En dan ook nog de verrassing om je eigen blog op het scherm terug te zien.
Ik ben maar even onderuit gezakt

2 opmerkingen:

Unknown zei

Goed zo ;-)
Leuk je ontmoet te hebben, weet ik wie er achter de lens schuilt.

Kijk eens op 20dingen.wordpress.com. Daar ben ik aan het testen met handleidingen voor seiorenworkshops over web 2.0.Wellicht heb je er wat aan voor een leuke workshop over Picasa.

prodigieus zei

Dat is een goed idee, want we krijgen steeds meer vragen over andere zaken dan internet en mailen.
Alhoewel het verbazingwekkend is dat er elke keer weer mensen (ook net 50 jarigen) verschijnen die nog nooit een computer aangeraakt hebben.
Maar zo leuk om de meesten na 5 lessen trots op zichzelf met certificaat de bibliotheek te zien verlaten.