20-09-2010

ik denk dat

Nu al begint het te borrelen.........
Was ik eerst nog lollig  bezig met  ontwerpen: ik begin te beseffen dat wat ik nu leer al een oplossing voor het komende probleem IBI zal kunnen bieden.
Al@din opgeheven, ibi.bibliotheek daarvoor tijdelijk in de plaats, maar ook dat zal eind december 2010 ophouden te bestaan.
Hoe zal het dan verder gaan met het digitale inlichtingenwerk?
Iedere bibliotheek voor zich?


Dan lijkt iets als meebo.com een aardig alternatief, degene die dienst heeft, beantwoordt dan de vragen van klanten.
In de weekenden blijven Joke en ik dat natuurlijk doen.



5 opmerkingen:

lemina zei

Ja eicht iets voor jou om zo tedenken maar heeft iedereen wel thuis internet??? En zijn ze berijd dat in vrije tijd te doen???

Maar een hele leuk pagina heb je weer gemaakt.Echt van jou mooi.

Unknown zei

Dat zou een leuke rode draad kunnen zijn. Welke middelen kunnen we inzetten bij het inlichtingenwerk. Meebo is een hele leuke, maar hoe bed je het in in je organisatie. Hoe zorg je ervoor dat er altijd iemand in de buurt is om de chat te beantwoorden. Is dat een front-office medewerker die ook live en telefonische vragen moet beantwoorden. En wie geef je voorrang? David Lee King schreef daar een leuk artikel over. Maar dat is pas Ding 14...

prodigieus zei

Ik ga dat artikel lezen en zal me verder braaf aan de volgorde houden.
(het commentaar is wel aangekomen)

prodigieus zei

Ik heb al enkele concepten geschreven met ideeën over de toekomst van het digitale inlichtingenwerk.

wie wat waar en waarom
dat vind ik een fijne tip, ga ik tot roze draad maken, haha

Unknown zei

Leef je toch lekker uit. Wat maakt die volgorde uit.