25-09-2010

my pink RSS


Gevonden!!

5 opmerkingen:

practical joke zei

En hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Deze kleurt heel goed bij de rest van je blog.

prodigieus zei

Er zijn sites waar je elk denkbare RSS button kunt downloaden.

Wel weer met HTML plakken in je bestaande Button.
Width en Height weer aanpassen

(Zoek er maar eens via Google naar)

Ik heb m nu nog wat groot, maar pas m eerdaags aan Valt ie nog even lekker op

lemina zei

HEHE gevonden hoe ik kan reageren vind ik moeilijk om te vinden bij je (komt door de kleur) .Je heb een mooi blog pagina je komt er op en denkt o nee dat haal ik nooit zo mooi is he.Maar ja jij moedig iedereen aan om door te gaan dus vandaar.

Unknown zei

En ik maar roepen dat hij oranje is. Lekker is dat.

prodigieus zei

Moppig he
en geef nou toe
een lijn moet je doorvoeren