09-10-2010

sauna en boeken

Omdat ik bijna jarig ben, kreeg ik van mijn 3 vriendinnen een dagje  Spa Zuiver Amstelveen.
Mooi weer, prachtige sauna, heerlijk verwend

Veel mensen lopen  met een plastic zakje: daarin een crêmetje en
een tijdschrift of een boek.

Leuk onderwerpje voor mijn blogbericht van vandaag.
Welke  boeken zaten er zoal in die plastic tasjes?
(ik heb geen bibliotheekboeken gezien!!)

Jan Wolkers Brandende liefde
Elisabeth Gilbert Eten bidden en beminnen (3x)
Karen Rose Sterf voor mij 
Thomas Ross Blue Curaçao 
Elementaire belastingkunde
Stieg Larsson alle drie 2 keer
Capitool Reisgids Australie
Paul Fentener van Vlissingen ondernemers zijn ezels

1 opmerking:

practical joke zei

Wat een verwennerij een dagje sauna aangeboden door je vriendinnen.
Dat lijkt me heerlijk en zeker op zo'n mooie dag.
Grappig als je dan ziet wat mensen meenemen op zo'n dag.
Boeken over ondernemen en belastingen, he bah. Zo'n dag is voor de ontspanning, dus een gezellige thriller of een eenvoudig boekje. Of een puzzelboekje mee, ook lekker voor de ontspanning.