06-10-2010

B.J.Hiltervrouw IV extra editie


Thomas Rosenboom Publieke Werken Dingt mee

Je begint vol goede moed aan je blog, bedenkt een naam en dan...
zie je  verschijnen deze blognaam is niet beschikbaar, wat doe je dan?
Je typt na 6 keer een naam bedacht te hebben opstandig Thomas Rosenboom in en die blijkt wel te kunnen.
Nou dan noem je je blog natuurlijk Publieke Werken.
Geniaal toch?
Foutje?



23dingen zegt hier over
 Thomas Rosenboom heeft een fout gemaakt, of een steek laten vallen. Hij heeft niet alle URL's geclaimd die met zijn naam te maken hebben. Dat is inmiddels een wijze les voor iedereen die actief is en naamsbekendheid heeft. Zorg dat je alle URL's koopt en vastlegt, zodat anderen niet in jouw naam allerlei zaken kunnen gaan beweren, waar jij niets mee van doen hebt. Want wat zegt mij dat jij niet de echte Thomas Rosenboom bent?

 we kijken uit naar het vervolg

1 opmerking:

helenamaria zei

Het was even zoeken om te reageren.Eerst even lager gereageerd, maar dat lukt niet dus daarom staat de teller daar op 1. Zo ver als jij ben ik nog niet, maar dat komt vast wel. Ik wil je als eerste laten weten dat Casa Elena is vernieuwd met foto en Kopstuk, dankzij jouw cadeau. Ik ga niet pronken met andermans veren en daarom mijn dank. Nog even een algemeen bericht plaatsen in mijn huis. Groeten van Casa Elena