03-10-2010

proDINGieus 6 7 8

ding 6 7 8
vervolg op..... 
Een verkenning door digitaal fotoland.

Zoals ik al eerder schreef fotograferen is een hobby, veel van de bewerkingsprogramma's kende ik al.
Toch heerlijk rondgegrut, eigenlijk zo veel gemaakt dat ik bijna niet kan kiezen welke ik op mijn blog wil plaatsen. 
De grapjes staan al in andere stukjes, dus kies ik voor een toepassing die in de ROZE draad past.

Een gedeelte van een webpagina voor de kOPgROEPjes: stel hier je vraag.


Zelf werk ik met Publisher, als je je plaatjes daarnaast  bewerkt met bijv Picnik of Smilebox krijg je prachtige resultaten .

KopGroepBibliotheken kan voor publicaties  gebruik maken van elk van deze  programma's, wel letten op de  regels voor commercieel gebruik. 
Posters, uitnodigingen, lezingenkaartjes enz zouden behoorlijk opgeleukt kunnen worden.

Flickr geeft ook de mogelijkheid om foto's van evenementen te publiceren zodat de klanten ze kunnen downloaden. Op de website een kleine selectie met de link naar Flickr voor het gehele album

En een visitekaartje voor een ieder is ook zo gemaakt



(Behalve een manier om je foto's op te slaan en te delen kan Flickr je ook op ideeën brengen er staan prachtige foto's op.)





2 opmerkingen:

Unknown zei

Flink bezig geweest. Je camera staat alleen in spiegelbeeld.

prodigieus zei

Ja dat is nu echt expres!!
De spiegel van......