28-09-2010

proDINGieus geFlickr ding 6

Ding  6

Flickr - Picasa 
Ik kende het wel, maar wilde mijn foto's nooit online zetten, tot een aantal weken geleden:
mijn laptop (ernstig overwerkt) kreeg kuren en ik kon nergens meer bij.
Natuurlijk had ik mijn "dierbaarste" bezit ( ik ben nl trots op mijn foto's) niet extra opgeslagen of op een cdtje gebrand. Dus gil gil, wat nu.
Gedeeltelijk stress voor niets, want bijna alles is nu terug.

Flickr werkt gemakkelijk en het plaatsen van foto's is niet moeilijk.
Ik heb gekozen voor een kleine selectiefoto's  genomen met mijn Panasonic Lumix DMC FZ7, een heerlijke camera met 12x optische zoom en extra digitale zoom. 
Kijk zelf maar en ik zou het prettig vinden als jullie bij enkele foto's commentaar willen geven.

Foto die niet op Flickr staat maar die ik jullie langs deze weg wil laten zien is:


Ik ben bezig met een verzameling, van dergelijke spreuken of gedichten.
Op muren van huizen, scholen,kerken
houten schuttingen enz enz
Wie heeft er een paar voor mij of weet er enkele te vinden zodat ik ze kan fotograferen?


Picasa
Weten jullie trouwens dat alle foto's en afbeeldingen die je op je blog plaatst automatisch ook in Picasa worden opgeslagen? Kijk maar eens bij je Google account: instellingen.

5 opmerkingen:

Unknown zei

Er zijn veel mensen die Flickr gebruiken als back-up. Ikzelf zorg voor een goede back-up, maar in geval van brand is die maatregel ook voor niets geweest. Dan kan het maar beter ergens anders staan. Daarom heb ik een pro-account. Kost niet veel en je kunt onbeperkt uploaden.
Maar geef even een linkje naar jouw account, dan kunnen we kijken en bewonderen.

Prettige camera trouwens die Panasonic. Zie dat je ook een Nikon gebruikt. Welk type?

trudge out zei

Jeetje, wat ben je al ver met de dingen. Leuke foto trouwens, doe je wel rustig aan!

Anita Ruder zei

Je mag bij mij thuis wel eens komen fotograferen. Ik heb twee muurgedichten (PLINT) en op de gordijnen een mooi gedicht van Bertolt Brecht.

Wat ben je al ver, zeg!! Goed hoor!!

prodigieus zei

@ Anita
Ah geweldig dat zou ik ontzettend fijn vinden.
Als je een keer een avond hebt waarop je denkt nu komt het uit: graag.

Ja ik heb er zo'n plezier in!! Nooit geweten dat bloggen leuk kan zijn en iets nieuws leren is toch altijd leuk?

prodigieus zei

@TrudgeOut
Ja ik zal kalm aan proberen te doen maar dit is net zo iets als kraken he: ik geef nooit op.
Weet je nog?