27-09-2010

mijn blog

Naar aanleiding van een reactie van een collega, wil ik graag het volgende kwijt

Iedereen volgt de cursus 23 dingen om allerlei Web2.0 tools te leren, zodat je die oa . tijdens je werk kunt gebruiken.
Voor mij is deze cursus tot nu toe de leukste reis die ik de  afgelopen jaren gemaakt heb.
Het is geen race, iedereen telt (binnen de gegeven weken) van 1 tot 23 in zijn/haar eigen tempo en ontwikkelt daarbij zijn/haar  eigen vaardigheden.

Ik maak mijn blog zoals het bij mij past en op de wijze die bij mij past.
Uitzoeken wat ik kan leren, leren om het te doen en delen wat ik geleerd heb.
Het kost veel tijd,want ik moet nog veel leren, dus ik ga een uurtje later naar bed of sta een uurtje eerder op.

Het bekijken en lezen van de blogs van mijn collega's is het eerste dat ik elke ochtend doe, ik volg 43 blogs, een makkie met google reader.
Zoals Edo tijdens de presentatie zei, schrijf ik elke dag tenminste één berichtje en ik geef reacties bij bijna iedereen.

Jij hebt er tijd voor, zullen jullie zeggen.

IK MAAK ER TIJD VOOR

2 opmerkingen:

lemina zei

Ja jij maak er tijd voor en dat is dus tezien aan je blog pagina en je heb helemaal gelijk we krijgen de zelfde kanzen want leren het zelfde. Maar je heb zo'n mooie blog dat schrikt van dat kan ik niet zij wel zij heb tijd zij is bekent met internet dus zij weet alles al srry maar je heb deze blog zo gemaakt en kijk bij andere maar je moedig ons allemaal aan kop opje kan het door gaat. Dus bij deze alvast BEDANKT voor je steun en toe juichen om door te gaan.

prodigieus zei

Dank je wel Lemien
en als ik je ergens mee kan helpen: je zegt het maar.

Weet je ik heb bewondering voor JOU jij gaat ook maar door, terwijl het niet altijd meevalt JIJ verdient complimenten!