18-11-2010

metamorfose

foto's Jan en Joke
Oproep in het Noord Hollands Dagblad en een impulsieve actie

Jan las in de krant :
Een totale metamorfose: wie durft het aan?
en zei dat is iets voor jou!!! Nou zeg: zie ik er zo vreselijk uit dan?


Maar ik schreef het volgende:
Als er een jonge meid gezocht wordt, moeten jullie mij niet uitkiezen
en haar tot op mijn kont (kun je heerlijk de schaar inzetten) heb ik  niet.
Ik heb ook geen ideale maten en.................
zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan

Aan mij valt wel heel wat op te pimpen: 
* ik heb grijs haar (ben tenslotte 56 jaar)
* draag een bril
* gebruik nooit make-up
* word geregeld met  "meneer" aangesproken
* sta vaak vertwijfeld in de winkels te kijken: wat moet ik nu kopen? om  "hip" te zijn?  en koop dan niets.
* als ik in de spiegel kijk (of langs een etalage loop) denk ik tjemig wie is dat "ouwe" mens?


En ik werd uitgekozen:
Volgende week en de week daarna kun je in het NHD het verslag lezen. 
Vier vrouwen met elk hun eigen soms verbazingwekkende verhaal, ik kende hen niet en nu zal ik hen nooit meer vergeten!!

Alleen die make-up? ???

10 opmerkingen:

DOORNeuzen zei

Je lijkt nu echt wel een jonge meid!Staat je goed!

lemina zei

Zo dat is wat anders en die grijse haren weg zie je gelijk jonger en het staat je ook nog heel goed .

Houden zo.:))

Lace zei

Hey, van je man moet je het hebben.
Je ziet er geweldig uit.

Unknown zei

Lionel Richie zong het al "Hello, is it you I'm looking at?"...
Ik dacht dat je van haar geruild had met PracticalJoke. Maar wat een verandering. Mijn complimenten, je ziet er geweldig uit. En zo mediawijs ook;-)

trudge out zei

Staat je hardstikke goed die nieuwe haarkleur, houden zo!
Een echte "metamorfose".

prodigieus zei

Daar komt het ook door he?
Al dat 23 dingen gedoe zorgt voor een ware revolutie in mijn bestaan!!

GlossyGerda zei

Hey Prodigieus,

je staat er geweldig op. Op de foto staat de haarkleur je prima. Ben ook benieuwd naar de rest. Zal de krant goed uitpluizen.

prodigieus zei

Dank je Glossy
Als ik nu langs een spiegel loop denk ik: oh ja!

Lady Lala zei

Ik vind dat je er een stuk jonger uitziet met een kleurtje in je haar. De foto's zijn erg mooi.
Ook de make up, maar ik weet hoe lastig dat is om dan zomaar om te schakelen. Misschien alleen voor feestjes en zo.
Maar dat kleurtje zou ik houden.

Marleen zei

Prodigieus geworden hoor, die metamorfose. Heel mooi.