10-11-2010

Adriaan van Dis

Vanavond was de KopGroep/Plukker  lezing van Adriaan van Dis in Igesz in Schagen.
Totaal uitverkocht. Zaal vol grotendeels vrouwen. De boekhandel deed voor aanvang al goede zaken ( tijdens de pauze trouwens ook) en natuurlijk kon je je aanschaf laten signeren.

Ik heb genoten van zijn taalgebruik,de stukjes die werden voorgelezen, het voor mij zo herkenbare Suud Afrikaans en zijn  humor.

Een spreuk wil ik jullie niet onthouden:

Ik ben optimist uit wanhoop

(Hopen dat mijn gesigneerde Tikkop niet verdwaalt, want mijn gesigneerde exemplaar van Herman Kochs' Het Diner is nog steeds spoorloos. En je ziet het goed ik laat er twee signeren)



4 opmerkingen:

GlossyGerda zei

Het is vast een bijzondere avond geweest in Schagen. Adriaan is ook ooit eens in Den Helder geweest en ook dat was geweldig. Hou je Tikkop maar lekker bij je thuis Prodigieus. In den Helder hadden we de "Mannenfluisteraar"lezing met maar liefst 88 bezoekers.
Jammer dat de mevrouw zo saai was, maar het publiek maakte veel goed.

blacky zei

Fijn dat je een leuke avond hebt gehad,laat je 2 boeken tekenen voor het geval dat?

lemina zei

Je staat leuk op de foto en je getekende boekenmoet je thuis laten.

trudge out zei

Wat een mooie spreuk van Adriaan, die moeten we zeker onthouden.