08-11-2010

8 november

Tussenbijeenkomst

Je kunt rustig stellen dat we weer van heinde en verre toegestroomd kwamen voor de tussentijdse-23-dingen-bijeenkomst.  De begeleiders hadden al een voorgesprek achter de rug, de koffieautomaat maakte overuren en iedereen stond te kletsen over van alles en nog wat, toen DE Edo begon met de vraag:" Hoe vinden jullie het".
Dat de antwoorden verschillend waren, viel te verwachten, maar er werd niet gemopperd.
Natuurlijk zijn er verschillen tussen mensen, "natuurlijk" heeft de één meer tijd dan de ander, natuurlijk heeft niet iedereen dezelfde vaardigheden, maar we hebben natuurlijk wel allemaal hetzelfde doel: Vaardigheden ontwikkelen om straks met het 24e Ding aan de slag te kunnen gaan.

Maar zoals gewoonlijk loop ik alweer op de zaken vooruit.

Daarna vergadering DigiDreamTeam leuke speeltjes zijn er toch op MultiMedia gebied.
Heb nu een e-book mee naar huis, morgen de iPad op halen ( daar verheug ik me op, want eventjes de mogelijkheden gezien. Mooi! Mooi! Mooi!)
Ik weet nu: ik ga sparen, albert heijn zegeltjes, alle muntjes die ik in broekzakken vind, hard werken, bietsen en hopen op een wonder.!!

Mijn USB-Panda

5 opmerkingen:

Islandhopper zei

Inspirerend he, zo'n tussenevaluatie. Fantastisch dat er zoveel mensen zo bezig zijn. Ook al zijn er een hoop die misschien niet helemaal bij het Goede Ding zijn: ieder Ding dat is gedaan is er toch weer 1!
Fijn dat jij deel uit maakt van het DigiDreamTeam. We gaan er iets moois van maken! Onze mediawijsheid is nu al een meerwaarde voor de KopGroepklanten om lid te worden en te blijven!
O ja, ik ben even offline geweest en ben nu hard bezig de schade in te halen. Hoop niet dat je het erg vindt dat ik niet op je voorgaande 50 berichten kan reageren die nu nog bij mij open staan...Doe wel m'n best om ze te lezen!

prodigieus zei

Aha Islandhopper. Deze reactie is getypt op de iPad, moet tenslotte oefenen.
Ben blij met elk bezoekje op mijn blog en zie nAtuurlijk graag reacties.
Maar ik begrijp dat je achterloopt en er zijn er nog zo veel meer!

Zet m op nog 32 dagen dan sluit 23.dingen af, en gaan we weer verder. Toch is dan alles anders, want wij hebben iets geleerd.
Cu v

lemina zei

Ja het was ietresant en ik met vollemoet er tegen aan was weer noppis.

Maar wat leuk dat je ook nog weer in de droom huppelepup zit jij wil ook alles ontdekken wat er te ontdekken valt, wat goed van je, het straalt van je blog af er is nog meer en hup iedereen moet het maar proberen dus ga zo maar door een pluim voor je.
DOORDAUWER (heb je echt verdient)
P.S
Wat is het volgende project???:)

prodigieus zei

Ps @islandhopper met er zijn er nog zo veel meer bedoel ik natuurlijk zo veel meer bloggen waar je ook volger van bent.

En het dreamteam gaat gewoon lukken. Wij. Gaan er met zijn drietjes een succes van maken.

Cusoon

Unknown zei

Ik ben best trots op jullie. Het gaat bij heel veel deelnemers hartstikke goed. En bij de anderen hoop ik dat ze ons de laatste week sparen en niet alles tegelijk afmaken in een dag of wat.
Ga lekker zo door en jullie komen er wel.