14-10-2010

ik en de 23 dingen

 23 dingen en de gevolgen

Op 5 september 2010 begon ik met het blog Prodigieus, nooit eerder gedaan, nu verplicht vanuit de KopGroepBibliotheken.
(Ik was aanvankelijk nog bang dat ik niet mee zou mogen doen, want ik werk niet veel meer)

.
De vacature voor webmaster stond er al enige tijd, en het management maar wachten en wachten.... op een sollicitant.

 Als blogger Prodigieus viel ik op: met tot gevolg dat ik benaderd werd met de vraag:
"waarom word jij geen Webmaster ?"
Ja waarom niet?
Per 1 november begin ik op proef  als de nieuwe webmaster van de website van de KopGroep Bibliotheken
Ik ben trots dat"ze" mij gevraagd hebben, maar moet nog  veel leren!!

Hoe je leven kan veranderen!!

9 opmerkingen:

Lace zei

He Gefeliciteerd, echt iets voor jou toch !!! Lace

prodigieus zei

We gaan het beleven!!!

practical joke zei

Fijn dat je deze kans hebt gekregen en ik weet zeker dat je een goede webmaster gaat worden.
Het vertrouwen is er.

helenamaria zei

Gefeliciteerd met je benoeming, hoor.Helemaal verdiend. Je kan het echt, Bernadette. Petje af.

lemina zei

Zo is dat ff iets anders geen iphot ofzo maar een heuse baan als
webmaster dat noem ik nou echt een beloning die jou toe komt van harte en ga A.U.B. niet tehart van start.Is je toevertrouwt .Maak er een dolle boel van.

prodigieus zei

dank je wel voor de felicitaties!

enne Lemina: die iPad..... mooi he...zou wat zijn om die te winnen.

Unknown zei

Cool! Dat bedoel ik nou met de kracht van sociale media. Door 23Dingen komt talent bovendrijven en dat van jou is wel duidelijk geworden. Grijp die kans en maak er iets moois van!

Ik kan je wel aanraden om je eens te verdiepen in "schrijven voor het web". Niet omdat je het hier zo slecht doet, maar omdat dat een vaardigheid apart is, die je niet moet onderschatten.

prodigieus zei

@23dingen
Thanx, ik ben er ook erg blij mee.

Zal mij verdiepen in de aanbevolen literatuur.

Heb inmiddels al de eerste opdracht achter de rug (terwijl ik nog niet eens officieel webmaster ben) een blog voor de KopGroep ivm Nederland leest.
Via de website van de KopGroepBibliotheken dan te bereiken

Unknown zei

Misschien heb je wat aan deze presentatie van één van de sprekers tijdens de Biebwatch Toegankelijkheid.