11-01-2011

Nieuwe lay out

11-1-11 is echt een dag om eens iets te veranderen: verder bloggen met een  nieuwe banner en door de opmerking van Edo (had dat even eerder gezegd ja! wist ik veel?)  een zwarte achtergrond in de berichten.
Op mijn laptop kun je het goed lezen en ik vond dat transparante zo mooi, maar zo is het beter.

Ik kwam trouwens nog een leuk artikel tegen over "mensenkennis"
Kun je aan de hand van een foto van een gezicht bepalen of iemand een Computer Programmeur is of een Serial Killer?

6 opmerkingen:

lemina zei

Ik vond de andere mooier maar deze is duidelijker.

Maar past niet zo bij je.
Deandere was vlotter en was van jou echt waar .

Jolly Jumper zei

Nou ik herkende 8 van de 10 in de quiz goed. Heb er dus best kijk op of iemand een programmeur is of een killer.
Blog ziet er mooi uit.
Leesbaarheid was overigens niet zo slecht vond ik. Ligt misschien ook aan je scherm.

prodigieus zei

Dat is knap Jolly Jumper! 8 van de 10.
En leuk dat je er bent!

En dank je zit een beetje te twijfelen terug naar de oude of deze nieuwe look houden?

't gaat natuurlijk ook om de inhoud, haha

Unknown zei

Mens wat luister je toch goed naar mijn advies ;-)

prodigieus zei

@23 dingen probiblio alias Edo:
ja he? (gna gna)

dus als je er nog een paar weet....

maria-anna-lucia zei

Als ook mijn mening telt: deze nieuwe lay out leest makkelijker, ook al ben ik geen fan van lichte letters op een donkere achtergrond. Mijn ogen hebben daar moeite mee sinds ze de 50 gepasseerd zijn :)