10-01-2011

de iPad

Het is inmiddels 5 uur verder, vanochtend de afsluiting van de 23 dingen, maar ik ben er nog steeds niet van bekomen! Want: Wow ik heb  de iPad gewonnen en ik ben er zo ontzettend blij mee!!

Als mensen iets winnen zoals de Oscar, een TMF award, het Gouden Kalf end houden ze altijd "spontaan" een toespraak. Dat zou ik echt niet gekund hebben, want mijn hart zat in mijn keel, mijn knieen knikten en mijn ogen .........

Ik zou heel veel dingen hebben willen zeggen zoals bedankt dat ik ook mee mocht doen, en bedankt lieve collega's die zich hebben laten interviewen, op mijn blog reageerden, mij steunden en lieten merken hoe ze waardeerden wat ik allemaal bedacht.
Bedankt Edo voor de feedback en je opbeurende woorden tijdens de momenten van twijfel.

Allemaal bedankt!

En het alleraller-mooiste vond ik dat Lemina er ook één kreeg!

10 opmerkingen:

Islandhopper zei

Hallo i-pad-eigenaresse,
Van harte gefeliciteerd met deze mooie prijs! Hij is je van harte gegund en ik hoop dat je er heel veel plezier aan zult beleven! Je bent een terechte winnares en een enorme kanjer!

DOORNeuzen zei

Je hebt het verdient! Veel plezier er mee!

maria-anna-lucia zei

Je bent een terechte iPad winnaar en je mag er dubbel en dwars van gaan genieten!
Jij ook bedankt voor alle leuke en positieve reacties. Je kunt dus zo solliciteren bij ProBiblio als nieuwe cursusleider van 23 dingen :-)

prodigieus zei

Dank jullie wel voor de lieve reacties!

Het is zo'n mooi apparaat!

lemina zei

He het is een heeeel mooi ding en
zo als jij ons heb geholpen dat is echt ........... kan ff niet op het goede woord komen maar je begrijp me wel.

O het is GEEN plijjer

marielouise57 zei

Geweldig, je hebt de iPad dubbel en dwars verdiend en samen met Lemina was het dubbel feest.

Loudewiese van Wely zei

Van harte gefeliciteerd met je ipad. Begrijpelijk dat je niet even een speech kon houden. Van Biepmiepie hoorde ik hetzelfde verhaal van de knikkende knieën.
Ik wens je er heel veel plezier mee.
ps. Sinds wanneer heeft je blog een nieuwe layout? (leest erg prettig)

Expeditious zei

Als er iemand is die hem heeft verdiend ! Ik wens je heel veel plezier er mee. Geniet er van.

Jolly Jumper zei

Van harte gefeliciteerd met je I-pad. Je verdiende hem echt.
Altijd iedereen tips geven en vol overgave positief reageren.
En inderdaad leuk dat ook Lemina er één kreeg.
Heel veel plezier ermee.

Unknown zei

De reacties zeggen genoeg ;-)