10-01-2011

Honderd en zevende overpeinzing

 goedemorgen allemaal

Vandaag de laatste dag we zijn op 20 september2010  begonnen en nu 11-1-2011 sluiten de meesten de 23 dingen cursus af.
Dan hebben we ruim 100 dagen geblogd
voor mij waren dat 236+deze  blogberichten waar ik
626 reacties op heb gekregen (een deel daarvan is ook weer een reactie van mezelf terug)
Meer dan 7900 maal is mijn blog bekeken waarvan naast de 7200 landgenoten
de 583 Koreanen opvallend blijven  (maar vlak de Russen, Brazilianen, Belgen en Amerikanen ook niet uit)

Ik heb 43 volgelingen en heb er zelf uiteindelijk 86 gevolgd.

Wat het allemaal voor mij betekende, heb ik al meerdere malen genoemd, dat hoeft niet nog een keer.

IK heb genoten van mijn collega's, heb met veel van hen contact gekregen en daar ben ik blij om.

5 opmerkingen:

practical joke zei

dat zijn indrukwekkende getallen!
en wat een leuk plaatje

Marleen zei

Prodigieus,
Van harte gefeliciteerd met je Ipad, hij is je van harte gegund.
Matthijs was het er natuurlijk niet helemaal mee eens, dat snap je wel...........Grapje hoor!
Groetjes Marleen

Nouska zei

VAN HARTE GEFELICITEERD MET UW I-PAD!

Groetjes, Anouska

prodigieus zei

@Marleen ik snap Matthijs wel hoor!!

Maar onze Q daarentegen vindt toch echt dat ZIJN moeder...........

dus..

maar als je 'm een keer wil lenen?

lemina zei

Die Martijn toch geen iPad in huis snik snik.

Maar jij heb hem echt verdient en allemaal gevolgt en geantwoord ook nog blijf ik erg achter bij je.

Maar verder had je veel buitenlanders ook heel leuk
En andere bezoekers.