26-11-2010

Volgen



Vanaf vandaag 18.27 uur volg ik elke Blogger van de KopGroepBibliotheken.

4 opmerkingen:

lemina zei

ja doe je dat tot 13 -12-10 of tot het af geblasen is???

Ik tot 13-12-10 want daar na de feestdagen dus daar druk mee.

prodigieus zei

tot het einde!!

en tijdens de feestdagen doe ik het natuurlijk een beetje rustig aan, want mijn familie en vrienden hebben al genoeg onder 23 dingen "geleden"

practical joke zei

Ambitieus plan hoor.
Zou Kerst en Oud en Nieuw maar laten zitten. Denk niet dat er dan geblogd wordt.

prodigieus zei

Ook al ben ik zelf (bijna) klaar, het zijn wel mijn collega's die hoe dan ook die 23 dingen nog moeten afronden.

Misschien kan ik nog een zinvolle bijdrage leveren?

Ik wil iig niet blijven hangen in mijn eigen teleurstelling dat we nog moeten wachten tot 10 januari voor we de boel officieel afsluiten.