23-10-2010

pro DINGieus 12 Twitter

Op 20 oktober 2010 (20 10 2010 ach wat mooi) werd het eerste Twitterhuwelijk afgesloten de Twedding is geheel door crowdfunding tot stand gekomen lees hier verder 

Nu heb ik al een "vent" dus daar hoef ik niet voor te Twitteren, mijn vrienden spreek ik geregeld en als ik ze snel iets moet melden sms of mail ik ze. En in geval van haast gebruik ik  de telefoon( al of niet mobiel).

Dus 
In 140 karakters vertellen wat je aan het doen bent, lekker interessant zeg, of .............houdt Twitter mij op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen binnen "ons" vakgebied, het nieuws, interessante links en kom ik in contact met interessante mensen?

Als ik zelf iets interessants te delen heb, zou ik dat dan Twitteren? Tot nu toe is dat niet in me opgekomen. Maar we gaan het beleven



Zie voor bibliotheekwerk wel mogelijkheden als je als alle bibliotheken zouden kunnen en willen samenwerken bij het oplossen van moeilijke vragen die even rond-tweet en .?


4 opmerkingen:

lemina zei

Hoi ik heb mij aangemeld maar weet niet meer hoe kom ik daar .Misschien wel een blackfles ofzo.ik weet het niet meer .Zou je me woensdag willen uit leggen???b.v.d.
En heb wat naar prodigieus@gmail.com gestuurt is dat goed??? anders zie ik het wel kom daar ook niet uit.
LOL je lijk wel een klusser van hoe doe je dit hoe doe je dat.
Maar alvast bedanktvoor je belangstelling en hulp.

Zo moeder zo dochter.Of
De appel valt niet ver van de boom.

prodigieus zei

ik heb je gemaild!

enne je twittert als leminaa

prodigieus zei

Misschien een tip ivm al die wachtwoorden:
schrijf ze achter in je agenda met een bepaalde code

ik gebruik de namen van mijn kinderen daar voor

practical joke zei

Het twitteren heeft mijn hart nog niet gestolen. Just for fun misschien, zoals mijn dochter zei, maar niet om belangrijke informatie door te geven.
Hopelijk komt het nog. En zo, niet, dan maar andere communicatiemiddelen. Die zijn er genoeg.