19-10-2010

GoogleMaps een voorproefje

Wij hebben een TomTom met de stem van de Vieze Man, dus ik zal niet meer verdwalen??
Nou toch nog wel eens......
Wijs geworden bestudeer ik tegenwoordig altijd de omgeving met Streetview van daar waar de reis naartoe gaat. Dan herken ik het tenminste als ik er ben.

Maar dit onderwerp hoeft pas over enkele weken, toch wil ik het er ivm  de foto's wel even over hebben.
Je kunt je foto's met je gewone Google Account ook bij Panoramio uploaden taggen met de plaats waar je ze genomen hebt en dan heb je zomaar kans dat je ze over een tijdje terugziet als je eventjes een route bekijkt naar............

Een ander leuk grapje mogelijke door GoogleEarth is geogreeting
 Eens een iets andere ecard? naar je lievelingscollega sturen?


2 opmerkingen:

practical joke zei

He, dat is superhandig.
En inderdaad streetview gebruik ik ook altijd als ik ergens heenga.
Je kunt meteen het gebied verkennen, herkenningspunten zoeken.
Ja en die vieze man, dat is toch het alleerleukste.

Unknown zei

Ha ha, briljant, die kende ik nog niet. Spooky, al die geheime boodschappen.