10-12-2010

memo


er gebeurt hier weer van alles
even  tijd voor mijn memo

5 opmerkingen:

lemina zei

Als je dat niet doet gaat niet goed hoor.

Dus blijven doen.:)

prodigieus zei

is eigenlijk een grapje he?

blondje zit bij de kapper met een koptelefoontje op
kapper heeft daar last van tijdens het knippen en vraagt wat ze luistert?
"Ik kan niet zonder hoor" zegt ze en de kapper hoor:
"adem in, adem uit" Als Jan en ik het even niet meer zien zitten (door...) zeggen we dat tegen elkaar.

Vind het bovendien een aardige tip voor iedereen die zich op de dingen werpt en er even zat van is?

helenamaria zei

Een goed motto, kan misschien ook wel bij je spreuken.Cees zijn moeder maakte ervan: gewoon door blijven ademen.

practical joke zei

Zeker af en toe even rust nemen. Pauzes inlassen en 's nachts slapen.
Leuke memo trouwens.

helenamaria zei

Nog een reactie van mij met een bijzondere reden. De klus is geklaard, ik heb het gered en het staat er goed op, Prodigieus helemaal top.