05-12-2010

interview

Zoals de meesten van jullie wel weten, overval ik collega's met de vraag of ik hen mag interviewen.
Na het interview maak ik een filmpje en dat plaats ik met toestemming van de geinterviewde op YouTube.
Ik heb er nu 8 gemaakt, maar helaas staan er daar nog 3 van op Privé.

Er staan nog een aantal bloggers op mijn lijstje en de eerste daarvan kun je al  bekijken.

                                                          naar het interview


Omdat het mijn  eigen project is, heb ik besloten ook Prodigieus (weliswaar op een iets andere wijze) te plaatsen. PracticalJoke had aangeboden dat voor mij te doen, waarvoor dank!

8 opmerkingen:

lemina zei

Volgens mij heb ik ze wel gezien en vindt het ook jammer dat ze niet in de blog staan.

Je maak er zoveel werk van dus een beje eigen werk moet er ook zijn.

helenamaria zei

Eerst even uitvogelen hoe het werkt, maar toen zag ik het. Wat een idee, zeg. Dat was je natuurlijk al van plan.Helemaal goed. Groeten aan Tom Cat van Casa Elena. Wrijf hem maar extra over zijn buikje.

practical joke zei

Grappig interview, zo goed had ik het nooit gekund!

prodigieus zei

dank je, alhoewel het monteren en de opname kwaliteit te wensen over laat!

DOORNeuzen zei

Wat een leuk interview.
Hoe heb je Tom Cat zover gekregen?

prodigieus zei

nou veel over zijn buikje en achter zijn oortjes kroelen!!

Unknown zei

Ik had het je al gemeld, maar ik vind dit een ontzettend leuk project.

prodigieus zei

Bloos bloos!!