05-01-2011

honderd en derde overpeinzing

aankondigingen,aanplakbiljet Gezocht,aanplakbiljetten Gezocht,advertenties,affiche Gezocht,affiches Gezocht,bekendmakingen,gezocht,posters,tekens,tekst


De toespraak van Mannes tijdens de Nieuwjaarsreceptie was interessant vooral het gedeelte over de toekomst van de bibliotheek. Heel grappig om te horen vond ik dat scholen de scholieren en de bibliotheek moeten gaan samen werken.
In één van mijn Roze Draad stukjes heb ik bijna exact hetzelfde voorgesteld!! Lees maar eens.

Maar goed alweer eergisteren vroeg ik naar wat JIJ graag zou willen doen binnen de KGB, maar zelf wil ik natuurlijk ook wel  meewerken aan een aantal zaken:
Allereerst ben ik gek op het bedenken van "eens iets anders", dus daar zou ik mijn creatieve ei wel in kwijt willen. Verder ben ik bedreven in het zoeken van antwoorden op moeilijke vragen.

Dus mijn lijstje voor  2.0/3.0 zou er ongeveer zo uitzien:

* Ontwerpen van blog/website crea-dingen, posters etc.
* meedenken over de manier waarop we het digitale inlichtingen werk kunnen opzetten als IBI niet meer zal bestaan
*  medewerker digitaal inlichtingen werk blijven
* opzetten van nieuwe/uitbreiding van reader "cursus Kennismaken met computers voor 50+"
* met het Digidreamteam voorlichting blijven geven en daar meer mogelijkheden voor zoeken
* collega's helpen die moeite hebben met digitale zaken
* filmpjes maken voorlichting interviews noem maar op

2 opmerkingen:

Unknown zei

Ik zie een mooie en uitdagende toekomst voor je.

lemina zei

Zo je heb al een agenda op gesteld.