30-11-2010

voorproefje ding 29

BSdeB

5 opmerkingen:

Expeditious zei

Ding 29, wat klinkt dat nog ver! zo te zien hoef ik me voorlopig nog niet te vervelen

Tiempie zei

Ik heb inderdaad daar een probleem mee gehad. Onder het filmpje van Kian (had ik 4 minutes of fame genoemd) wilde ik het nummer van Madonna 4 minutes zetten. Mocht niet. Vervolgens kwam you tube met een aantal suggesties voor muziek die wel mocht.
Tiempie

Loudewiese van Wely zei

Mooie haiku!

(roodborstjes zijn de enige vogels die in de winter doorgaan met zingen. Waarom houden alle vogels hun snavel en zingt deze vrolijk door?)

prodigieus zei

Ja Roodborstjes zowel mannetjes als vrouwtjes verdedigen hun territorium het gehele jaar met zang, maar dat wist je vast al?

Ik maak wel vaker haiku's
is een leuke manier op met taal om te gaan
door opdracht 29 op het idee gekomen om dat met mijn eigen foto's te doen

lemina zei

Een leuk foto groeppie .

Moet nog kijken wat 29 dingen inhoud dus.......