25-01-2011

prodigieuze krakers 1 gewijzigd

PS deze vraag is gewijzigd!!
het door mij gevonden bedrag blijkt na nauwgezet onderzoek niet te kloppen!
3e vraag is dus gewijzigd

Ik ben er uit!

Ik ga krakers plaatsen.
Elke week maak ik een nieuwe vraag, waar je het antwoord met enig speurwerk op zou kunnen vinden.

Om er in te komen
een foto van  een kasteeltje en 3 vragen daar over.


1. Dit is kasteel ............ te..............
2. Wie was de eerste bewoner van dit huis?
3. Eén van de 17e eeuwse eigenaren van dit kasteel heeft ooit een "twijfelachtige" aankoop gedaan. De zwager van de oorspronkelijke  " eigenaar"  van dit stuk heeft een boek geschreven.
Hoe heet dit boek.

mail me als je de antwoorden weet.

( hint: Elders in Nederland staat een zelfde huis gebouwd naar het ontwerp van dit huis)

7 opmerkingen:

DOORNeuzen zei

Leuk idee.Ik ga zeker op zoek naar het antwoord.

lemina zei

Moeten we nog het net ook nog op van je een mooie ben je maar is wel een vaardigheid dat je het kan vinden.
LEUK bedacht.

Marleen zei

Oh, dat lijkt me een leuk idee. Ik ga het proberen. Wat is de hoofdprijs? (een Ipad?)Grapje hoor. Ik ga voor de eer!

trudge out zei

Te gek!!!!

prodigieus zei

Geen prijzen, gewoon voor de lol. Om je zoekvaardigheden te trainen.

Als het goed gaat lopen dan is een competitie een mogelijkheid.

Succes

Douwien zei

Leuk idee. Ik ga zeker zoeken

prodigieus zei

Daar ben ik blij om!

kijk uit naar de antwoorden