01-01-2011

Honderd en een overpeinzing

01-01-'11

Zo het "Nieuwe" Jaar is begonnen en over enkele dagen komen we allemaal bij elkaar,eerst voor de Nieuw Jaars receptie en vervolgens de 10e: dan zal iedereen (?) de 10/23/30 dingen cursus afgerond hebben.

De afgelopen weken heb ik veel nagedacht vanaf vandaag tot ..... één van deze overpeinzingen.

De allereerste overpeinzing gaat over de beslissing die ik, inmiddels al ruim twee weken geleden, genomen heb:
Ik stop als webmaster van de Kop Groep Bibliotheken ( dus mocht je interesse hebben?)
Allereerst wil ik bedanken voor de kans die ik gekregen heb, door het bloggen blijkt dat ik niet onhandig ben op digitaal gebied. Dat is ook zo, maar ik ben beter in het zoeken van.... en de creatieve kant van..... dan het technische gedeelte! Het feit dat ik er "ongelukkig"van werd, heeft voor mij de doorslag gegeven.

Vandaar...................

Ik wens iedereen een jaar vol nieuwe dingen en inspiratie en de kracht om bij eventuele tegenslag door te blijven gaan!!

5 opmerkingen:

lemina zei

Ja dat is jammer dat je dat neer legt.
Maar als je er niet heppie bij voeld begrijp ik het helemaal.

Alleen jammer je bent zo'n doordauwer en ja dat technik houd het weer tegen echt heel jammer.

helenamaria zei

Heel jammer, maar wel verstandig, Prodigieus. Het moet niet ten koste gaan van jezelf.Maar door de 23 dingen heb je collega's wel beter leren kennen.En als je alles neemt zoals het komt, komt het echt wel voor elkaar. Een heel gelukkig en gezond nieuwjaar, hoor.

Unknown zei

Maar je zou natuurlijk wel de creatieve aanjager van de site kunnen worden... toch?

Islandhopper zei

O wat jammer, Prodigieus! Ik zag het helemaal zitten met jou aan het roer! Is er niet een combinatie mogelijk met iemand voor de techniek en jij voor het creatieve?

schilly zei

denk dat degene wie het het ergste vond om te stoppen jij zelf wel bent dapper van je maar wel heel erg jammer misschien komt er een oplossing voor het technische gedeelte uiteindelijk werken we ook parttime hoop het wel,gr sb